Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

domingo, 30 de diciembre de 2012

Patiando per Extremadura 2

        Llunes, 24 d'avientu de 2012       Pel Parque Natural de Cornalvo: Embalse de Cornalvo y Berrocal del Ruxideru. 
        
        Llegué al parque dende Mérida, pela carretera de Madrid. A unos diez kilómetros ta'l pueblu de Trujillanos y per una carreterina que pon embalse de Cornalvo, llégase al llau de la presa.
        A la salida del pueblu y principiu del parque natural hay un centru d'interpretación que yo nun visité porque, ente otres causes, a la hora que yo diba tovía taba peslláu.
        Como nun tuvi problema p'aparcar, taba solu, cambíé'l calzáu y de siguío empecé a caminar pela mandrecha la presa. Lo que fui topando, no que respeta a la flora, ta nes semeyes. Quedéme cola gana de retratar les grulles. Anque vi unes cuantes, nun pudi saca-yos nenguna semeya. Siempre taben más llistes que yo.
        Cornalvo tien 10.570 hectárees y ye Parque Natural dende 1988. Na xustificación a la declaración de parque natural dizse: -"La zona d'influencia del embalse de Cornalvo constituye ún de los ecosistemes más representativos y importantes de la Península Ibérica. Xunto a especies endémiques del propiu embalse, como´l xarabugu, conviven otres especies como la cigüeña negra, la grulla común o la llóndriga. Tamién hai una gran variedá florística así como un ecosistema de carbayos corcheros n'estáu natural de un valor ecolóxicu que nun se pue calcular".
        La presa romana de Cornalvo declaróse Monumentu Nacional en 1912. Tien forma de cuernu, unos cuatro kilómetros de llargo y diez de perímetru.
        Otra guapa patiada que prestóme enforma.

       


No hay comentarios:

Publicar un comentario