Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

lunes, 4 de febrero de 2013

Invernales de Vanu y antiguu pueblu de Muniama

        Xueves, 31 de mayu de 2012        Arenas - Cabañes de Golpellosa - Muniama - Invernales de Vanu - Invernales de H.ornielles - Arenas

        Fai yá dos años que tengo la suerte de poder disfrutar del conceyu Cabrales casi como si fuera'l míu. D'esta miente faigo dalgunes escapaes, xeneralmente de dos díes siguíos, n'esque alterno una xornada de monte pelos picos con otra de "mediu monte" nos alredores d'Arenas.
        Aconseyáronme esta sienda y, prestóme de tal mou, qu'esta ye la cuarta vez que la faigo y de xuru que nun va ser la última.
        Dempués de patiar nos ásperos paisaxes de los Picos presta'l contraste de viesques, praos y sebes que mos ofrez esti cenciellu y guapu paséu.
        N'Arenas, pela carretera Poncebos, pocu antes del puente sobre'l Cares, encontramos el lletreru que mos indica la ruta. Allí mesmu entama un guapu camín, que paralelu a la carretera y al Cares, sube pa los invernales. Patiamos arrodiaos de mofu y felechos, pente una perguapa viesca de castañales, carbayos y dalguna faya que nun mos impiden contemplar les espectaculares vistes de la vaguada y la carretera que va  a Poncebos. Al fondu, si ta claru, vemos la zona de Cabrones y Torre Cerréu.
        Cuando'l camín dexa de ser pindiu, llégase a una encruciyada. A mandrecha ta'l antiguu y despobláu pueblu de Muniama, que merez la pena echa-y una güeyada. Posteriormente pue dase la vuelta pa ver los invernales de Vanu y de H.ornielles,
        Si nun estorba la borrina tenemos guapes vistes del Urriellu. Na baxada, dempués d'arrodiar per Vega Pandiella, dexamos que los nuesos güeyos gocien col valle de Cabrales y más al norte la xerra'l Cuera.
         Patiando per una pista y mirando pa Xuan Robre, llégase a Arenas a la vera'l Casañu, un poco más abaxo d'onde entamamos la caminada.
         Les semeyes son de mayu de 2012 y d'avientu de 2011.

No hay comentarios:

Publicar un comentario