Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

lunes, 11 de febrero de 2013

Torrexón de Peñerudes

        Sábadu, 9 de febreru de 2013        Peñerudes - Torrexón de Peñerudes - Xerrina la Gallinera

        "Un monte que nun llegue nin a los doscientos metros d'altitú pue ser una gran fonte de gociu." Juanjo Garbizu

       Pa subir a la Mostayal, aparqué'l coche dalgunes veces en Peñerudes, al llau de les pistes polideportives. Por embargu yera la segunda vez que me dio por subir al torrexón. El casu ye que prestóme y eso que la visibilidá nun yera mui bona.
        Pémeque paga la pena conocer estes ruines, lleer la so hestoria y imaxinase'l pasáu. Pero tamién los 530 metros d'altura del prau onde ta situáu son una  favoratible talaya pa ver bona parte de los conceyos d'Uviéu, Ribera d'Arriba y Morcín. La Mostayal, que dende ellí da la impresión de que s'algama coles manes, paez un monte de muncha más altura. Debaxo'l pueblín. Y, casi a la vera, vese un cachín de los Alfilorios. Tol conxuntu produz la sensación de tar nun requexu de Suiza.
         Subí a una pequeña xerra qu'hai al oeste del torrexón. Gallinera y Coruxera creo que se llama. Con más altura aumenta la panorámica y el disfrute del entornu.
          Sin poder dicir que ye una ruta de monte, creo que  la curtia patiada pue prestar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario