Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

miércoles, 13 de marzo de 2013

Picu Caldoveiru

        Sábadu, 9 de marzu de 2013        Capiella Santana (Puertos de Maraviu) - Camín Real Francés - Altu  Cuvielles - Picu Caldoveiru - Llagunina Tambaisna - Capiella Santana.

        "Vivi la vida como si subieres un monte. De xemes en cuando mira la cume, pero más importante ye almirar les coses guapes del camín. Sube despacio, firme y disfruta cada momentu. Les vistes dende la cima serán el regalu perfectu tres el viaxe".
 Harold V. Melchert
       
        El sábadu pasáu nun me dexare la nieve y esi mesmu día decidí dexalo pa güei. Esta vez nun apaició nenguna torga, asina que pasé una mañana de monte de les que me presten abondo.
        Entamé'l camín al llau mesmu de la ilesia y fui patiando pela carretera (alredor de dos kilómetros). Nun me gusta esta clase de camín, pero n'algunes ocasiones lo que ven los nuesos güeyos fae que s'escaeza la incomodidá de la superficie que pisamos. Esti ye'l casu; nun ye en vanu que los Puertos de Marabiu sean  Monumentu Natural.
        Pasada la casa don Pablo atopamos a mandrecha lo que se noma Camín Francés GR 109 y con rumbu Villanueva empezamos a subir en dirección al Caldoveiru, que tenemos a la vista dende que baxamos del coche xunto a la capiella.
        En poco más de media hora tamos nel altu de Cubielles cola vega Tambaisna a los nuesos pies y casi tocando coles manes El Caldoveiru. Echamos una güeyada a la llagunina que veremos de cerca más tarde y sin perder muncha altura vamos faldiando en dirección noroeste y, sin munchu esfuerciu, nun cuartu d'hora llegamos a la cume.
       Les vistes son impresionantes: xerra Mantega, el Cantábricu (Xixón), Uviéu, L'Aramu, peña Rueda, les Ubiñes, casi tolos montes de Teberga y Somiéu, el cordal de la Mesa,...Ye ablucante.Tiraba un aire fuerte y  bastante fríu y nun paré munchu tiempu. Baxé casi de frente al llaguTambaisna y pela vega, en dirección sur, volví pel mesmu camín de la ida. Esta vez fixi parte del recorríu per un senderu que, paralelu a la carretera, fai más llevaderu'l patiar.
       Como dixi al principiu, una mañana perguapa de fin de semana nos que me presta tar en casa a la hora xintar y proyectos de paseos paecíos pel vecín cordal de Gradura.


            

1 comentario:

  1. Hola Arturo, ye guapa la ruta que ya ficimos Rufo y Yo. Y guapes les fotos. Prestome cuando la fice, la sensación de soledá, ye que soy un pocu ermitañu. Un abrazu.

    ResponderEliminar